12 Temmuz 2012 Perşembe

Hiççilik

Merhaba. Beni tanımıyorsunuz. Ben uzun saçlı, dolgun dudaklı, tavuk götlü bir kızım.

İnce sesli erkekleri ciddiye almam, benden güzel kızları kıskanmam. Boş zamanlarımda ıslak mendille klavyemin tuşlarını silerim. Bazen şarkı söyler, işittiğim ses akabinde de bir daha söylememeye karar veririm. Böceklerden çok korkarım, hakket böcekler neden var ya?

Oldum olası bamya yemem. Çay içmeyi sevmem. Kahveyi yemesini de içmesini de severim. Gündüzleri kafamı bir yere koysam beş dakikada gelen uykum gece olunca zombieleşir. Sağ elimin ojesi her zaman çirkin olur. Güneş gözlüğü takarken utanırım. Üşenirim. Sıkılmam. Ölmekten korkmam. Ama ablamı bırakıp ölmek istemem. En sevdiklerim kollarımda ölsün isterim. Yalanlara inanırım, ama kimseye güvenmem.
Çok ağlarım. Çok çirkin gülerim. Kadere inanmam, sihire inanırım. İnsanları hiç sevmem. Rüyamda hep düşerim. Geceleri yalnız dolaşmaktan korkarım. Kadın erkek eşitliğine inanmam. Alkole inanırım. Aşka da öyle. Çok sabırlıyımdır. İntikam duygusundan nefret ederim.
Kimsenin sevmediğini hep çok severim. Beni fazla insan sevmez. Suratsızın tekiyimdir ama çok gülerim. Sol yanağımda gamze vardır. Omuzlarımı beğenirim. Terazi burcuyum dengesiz diyeni döverim. Galatasaray. Çok küfür ederim. Ağzım pis değil daha yeni fırçaladım. Sigaranın can sıkıntısına iyi geldiğine inanırım. İdeallerim var. Büyüyünce hellboy ile evleneceğim. Piknik sevmem. Temizlik yapmayı da. Pişman olmam, olacağım şeyler yapmam.

Uyuyamadığımda hüzünlü şarkılar dinlerim. Genelde uyuyamam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder